zaterdag, april 09, 2005

Goedemorgen.

Er is zoveel wat ik nog wil vertellen en ik ben er de afgelopen week niet aan toegekomen dus is het eigenlijk wel goed dat deze ochtend om zes uur de wekker ging.

Gisteren heb ik weer iets duurs aangeschaft. Iets wat ik al een tijdje wilde hebben en wat ik dus ook uiteindelijk gekregen heb. Zo werkt dat meestal bij mij. Wat ik er precies mee ga doen weet ik ook nog niet, maar zeker de eerste tijd wil ik het intensief gebruiken. Het is zoiets als: "Heeft u ook een telefoon, want ik wil graag foto's maken".

Verder heeft het behoorlijk gevroren vannacht als ik zo naar buiten kijk.

En lees ik dat er steeds meer mensen willen stoppen met roken. Zelf ben ik nog niet zover, ik ben wat recalcitrant wat dat betreft. Het liefst zou ik ook gewoon zelfs in de trein door willen roken.

Ook weer in een nieuw boek begonnen. Een boek dat ik al een tijdje wilde lezen. I.M. van Connie Palmen. Tot nu toe is het een mooi boek. Wel vreemd om een boek te lezen over een man waarvan je weet dat ie al dood is.

Verder een vrij druk weekend voor de boeg, wat qua liefde niet zo goed begon want ze was er niet.
Nou ja, we hebben ook pas drie weken wat, maar ik houd niet zo van vrijdagavonden alleen.

En morgen gaan we eens kijken wat de ooieveaar gebracht heeft.

Geen opmerkingen: