zaterdag, augustus 19, 2006

Vandaag...

Vandaag even lekker op het terras gezeten bij Klein Kalfje. Vlak bij mijn nieuwe huis.

Eigenlijk had ik naar de Sarphaat gewild, maar het parkeert nogal moeilijk in de Pijp vandaar dat het "Klein kalfje" is geworden.

Toch wel een vreemd maar lekker idee dat ik over een maand of twee daar om de hoek woon. Hoe dichterbij de verhuizing komt hoe meer zin ik erin krijg.

Wat me verder erg verbaasde deze ochtend was dat ik mijn zonnebrillen kwijt was. Behalve hier en daar een vrouw raak ik over het algemeen niet zoveel kwijt. En een van de zonnebrillen die ik nu kwijt ben had ik gekocht in 1994 of zo... in ieder geval in dat ene jaar waarin ik zowel naar het gala ging, carnaval vierde en ook nog een wintersport deed. Is helaas de enige wintersport die ik ooit gedaan heb.

En hopelijk komt die bril ergens met de verhuizing wel weer tevoorschijn. Ben wel benieuwd eigenlijk wat er allemaal mee gaat en wat er in de vuilnisbak gaat verdwijnen. Maar goed, het gaat goed. Gelukkig wel.

Geen opmerkingen: