dinsdag, mei 06, 2008

Senseo-ellende

Tja, deze avond had ik wat Senseo-ellende.... ik had al wat langer Senseo-ellende maar het begon me nu echt de keel uit te hangen... had ik eerst een vol kopje na twee keer op het "een kopje" knopje te drukken, vandaag moest ik er zelfs drie keer op drukken.... kortom de maat was vol (en het kopje net...) kortom eens wat gegoogled op Senseo en slijtage en las ergens dat er iemand was die in vier jaar al drie Senseo's versleten had (en dan te bedenken dat er op zo'n apparaat wel twee jaar garantie zit, maar ja, die bonnetjes he.....) maar goed, na een klaag-mailtje naar D'ouwe Egberts geschreven te hebben maar eens wat rondgebeld met andere Senseo-gebruikers.... zij hadden nergens last van, maar mogelijk drinken ze ook minder koffie.

Ik kreeg de tip om de boel maar eens door te spoelen met azijn (dat ik daar zelf niet op was gekomen....) dus dat maar eens gedaan. Tot nu toe lijkt het water er iets beter door te komen, maar zo zuur heb ik de koffie nog nooit gehad.... hopelijk kan ik het morgenvroeg binnenhouden...

Geen opmerkingen: