maandag, april 20, 2009

Schoenen poetsen


Tja, echt interessant nieuws is het niet, maar zojuist heb ik twee paar schoenen gepoetst. Twee paar die ik allebei nog ooit in Rotterdam gekocht heb. Het ene paar in Rotterdam Alexander, het andere in het centrum. Het ene model had ik ooit al in het zwart gehad het andere was een compleet nieuw model voor me.

En waarom poets je je schoenen? Tja, daar zijn verschillende redenen voor... onder andere omdat het weer eens tijd was en een van de twee paren is onlangs vrij vuil geweest. Daarnaast heb ik vanmiddag weer een soort van sollicitatie-gesprek en dan zijn gepoetste schoenen altijd prettig.
Soms vraag je je echt af waar men allemaal op let.... maar goed, mijns insziens is mijn uiterlijk en kleding over het algemeen verzorgd genoeg.

Ooit heb ik in een boek (ik weet niet meer welk) wel eens gelezen dat men gepoetste schoenen moest hebben uit eerbied voor de aarde waar onze voorouders in begraven liggen. En nu we het over boeken hebben.... het is volgens mij alweer een halfjaar geleden dat ik mijn laatste boek gelezen heb dus wordt het weer tijd voor een nieuw boek. Zelf zat ik te denken aan 'De eenzaamheid van de priemgetallen' maar dat kon ik niet vinden bij de boekhandel.

Verder het afgelopen weekend de zee weer gezien in een fietstocht naar Zandvoort en IJmuiden. Kortom, zo af en toe ben ik ook sportief bezig.



O, en nog wat reclame: mocht er iemand belangstelling hebben voor een cursus Oracle vaste Activa.... ben er eentje in elkaar aan het zetten.

Geen opmerkingen: