dinsdag, augustus 03, 2010

Auw..

Het kan je overkomen... misschien, als je maar lang genoeg in Den Haag, Rotterdam of Amsterdam woont, overkomt het je ook een keer. Uiteindelijk is het me gisteren overkomen. Uiteindelijk ben ook ik met mijn wiel in de tramrails blijven steken en dan is het lastig fietsen.
Uiteindelijk ben ook ik ten val gekomen.
Dit was natuurlijk niet de bedoeling. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik bij een vriendin zou blijven logeren maar zij was, toen we eraan kwamen al zo ver weg op weg naar dromenland dat ze de deur niet meer kon bereiken. Dus werd het fietsen...
Nou ja, op wat schaafwonden na lijkt de persoonlijke schade mee te vallen en uiteindelijk kon ik ook mijn weg weer vervolgen. Zo eens kijken hoe het met de fiets is maar ook daar leek de schade in eerste instantie mee te vallen.
En, zoals velen weten, de tijd heelt alle wonden (maar slaat er nog veel meer).

1 opmerking:

www.brillie.nl zei

Ik heb in Amsterdam en Den Haag op de fiets gezeten. maar nog nooit is mij dat overkomen. Puur geluk zal ik maar zeggen.