dinsdag, november 02, 2010

Wintertijd

Het is weer wintertijd. Dat vind ik meestal een wat minder prettige periode. En ik dacht dat ik me altijd wel snel aanpaste, maar dat blijkt toch niet zo het geval te zijn.
Nou ben ik meestal wel vroeg wakker, misschien ga ik ook gewoon te vroeg slapen, maar de laatste tijd ben ik al voor zessen wakker. Dat is toch echt aan de vroege kant. Dan is de supermarkt nog niet eens open en kunnen je dus geen nieuwe shag halen.
En ik vind het knap, mensen die stoppen met roken. Naarmate ik ouder word heb ik steeds meer het idee dat ik er nooit mee had moeten beginnen. Roken is helemaal niet stoer en ik heb natuurlijk ook niet meer zo de behoefte om stoer te zijn.

1 opmerking:

Suske. zei

Stoer is roken inderdaad niet en vanaf een bepaald leeftijd is het stoer zijn ver te zoeken.
Gelukkig ben ik er nooit aan begonnen, in tegenstelling tot mijn vrouw.
En de wintertijd laat ik over aan mijn katten. Iedere morgen halen ze me uit bed.