woensdag, juni 08, 2011

Kleuren

Deze avond werd ik weer gebeld of ik misschien geinteresseerd zou zijn in groene stroom. De keuze die me geboden werd was eigenlijk niet groot. Ik kon stroom krijgen of groene stroom.
Om het gesprek maar niet al te lang te rekken heb ik maar niet gevraagd of ze ook nog gele, oranje of blauwe stroom hadden...
De keuze was eigenlijk simpel: wilt u stroom of wilt u groene stroom?

Ik wil gewoon dat het licht brandt en de computer het doet... de kleur van de stroom interesseert me verder niet zoveel.

1 opmerking:

Jack Daniels Jr. zei

ik vraag ze wel eens of ik dan wel wit licht uit de lampen krijg en hoe dat dan werkt en als ze dan vertellen dat het geen verschil maakt vraag ik waarom zij wel een verschil maken en of ze niet gewoon goedkope stroom bedoelen in plaats van groene en waarom ze dat dan niet zeggen en of een groene volt wel van dezelfde kwaliteit is als een kwaliteitsvolt uit een Duitse of Zweedse centrale maar meestal hebben ze dan al opgehangen.