zaterdag, februari 25, 2012

Voeten

Laat ik eens bloggen over een essentieel deel van het lichaam. Nu heeft het lichaam meerdere essentiele/vitale delen, zoals daar zijn; het hart, de longen, de hersenen, de lever... maar ook het belang van de voeten moet men niet onderschatten.
Zonder voeten komt men geen stap verder.

Onze Lieve Heer zij dank hebben we dan ook twee voeten. En bij sommige lichaamsdelen die in tweeën gekomen zijn heb ik zoiets van wat moet ik daarmee? Ik heb wel twee neusgaten, maar met een had ik ook nog wel kunnen ruiken, maar met voeten is dat anders.
Maar daar kom je pas achter als je er eentje mist.

Maar, Onze Lieve Heer zij Dank, beschikt het lichaam over de mogelijkheid om zich te herstellen. Daar heeft het wel wat tijd voor nodig, maar het lukt wel. Zo is mijn voet inmiddels weer uit het gips, kan ik weer gewoon fietsen en zo... maar voel me nog steeds een beetje gehandicapped.

Ach, zoals men vroeger al zei: De tijd heelt alle wonden.

Goed weekend.

Geen opmerkingen: