vrijdag, februari 02, 2024

Goede voornemens...

Het is misschien wat raar om het op 2 februari nog over goede voornemens te hebben. Aan de andere kant, blue monday ligt alweer een tijdje achter ons, dus is het op zich ook best een aardig moment om de goede voornemens te evalueren. Jarenlang had ik de standaard-goede voornemens, gewoon stoppen met roken en drinken en meer gaan sporten. Dat eerste lukte meestal niet, dat tweede gedeeltelijk. Dit jaar heb ik iets andere goede voornemens. Mijn plan is en was om wat meer te gaan lezen en wat vaker een colbert te dragen. Dat laatste klinkt natuurlijk helemaal als een wat raar voornemen, maar zo heeft ieder zijn ding. En anders dan andere jaren, lijk ik erin te slagen om deze voornemens tot nu toe ook nog best aardig te kunnen realiseren. Kortom, misschien word ook ik langzaam ouder en wijzer.

Geen opmerkingen: