maandag, februari 16, 2004

Wie schrijft die blijft...

Het UWV schijnt weer creatief met cijfers geweest te zijn. Om de kosten per vierkante meter laag te laten lijken werd zelfs de parkeergarage meegerekend als vierkante meters kantoor-oppervlak, ach ja, lies, big lies and statistics zal ik maar zeggen.

Goed, wat ik verder zelf wel eens niet weet is in hoeverre dat ik hier nu wel of geen persoonlijke informatie neer wil zetten. Als ik prive wat tegen mensen wil zeggen dan zeg ik ze dat wel of mail ik dat of bel ik wel. De informatie hier is voor het hele internet beschikbaar. Best een vreemde gedachte eigenlijk.

Niet dat ik verwacht dat heel Nederland hier komt lezen, maar het zou wel kunnen.

Anyway, wat moet je op Valentijnsdag, de dag van de liefde toch?
Nou is het niet zo dat we alleen op de dag van de liefde de liefde bedrijven, net zoals we niet alleen op de dag van de arbeid arbeiden, of alleen op bevrijdingsdag bevrijd zijn, maar dit jaar viel het mooi samen.
Hopelijk vormt het bedrijven van de liefde ook een nieuw begin van die liefde, maar ja, ware liefde doe je niet alleen.

De liefde is ook gezond.
Eindelijk zondagochtend weer eens lekker ontbeten met een vruchtensapje en een gekookt eitje. En het ziet ernaar uit dat dat aanstaande zaterdag weer gaat gebeuren.
Kortom, mooie dingen in het vooruitzicht.

Overigens, over mooie dingen in het vooruitzicht, na jaren boven een schoonheids-salon gewoont te hebben, denk ik dat dat ik er ook maar eens gebruik van ga maken.

Ik verzorg mijn gebit al jaren, was regelmatig mijn haren en mijn lijf, maar mijn voeten zijn eigenlijk wat aandacht tekort gekomen. Die mogen ze nu na al die jaren wel eens krijgen.

U leest van mij.

Geen opmerkingen: