zondag, oktober 31, 2004

De dingen van vandaag

De ochtend begon rustig.

Zij zat na te kijken, ik zat te lezen. Vervolgens zijn we inderdaad (nou ja, ik wat meer dan zij) gaan schaatsen. En vervolgens een klein communicatie-stoornisje.

Verder zat ik vanavond nog bij een soort van Chinees en las in de Panorama een artikel van die Prem. Prem huppeldepup.... een inmiddels bekende advocaat (geloof ik) en hij vertelde de journalist dat wij in het westen zijn vergeten om te genieten van het moment. Daar heeft hij wel gelijk in.
Verklaringen zijn niet altijd zinvol. Het is zoals het is en vanuit die omstandigheden moet je proberen er het beste van te maken.

Om de woorden van een vriend van me te gebruiken (en dat zei/schreef hij voor 1988 en waarschijnlijk is de tekst ook niet van hemzelf: "Zittend op de puinhopen van mijn leven geniet ik van het uitzicht")

Geen opmerkingen: