woensdag, oktober 13, 2004

Werken is duur

Tot mijn grote schrik werd ik deze ochtend een half uur later wakker dan normaal. (Voor de geinteresseerden: 6.30 ipv 6.00) Nu is dat op zich niet zo erg, ware het niet dat ik sinds kort gebruik maak van "modulair" vervoer. Dat houdt in dat ik verschillende vervoermiddelen gebruik om op mijn plaats van bestemming aan te komen.

Normaliter (en dat is ook het plan voor de toekomst) rijd ik met de auto tot station Voorburg en ga dan verder met de trein naar Den Haag CS. Deze gemeente heeft me immers ingehuurd.

Deze ochtend was ik dat ook van plan, echter, vleitig als we allemaal zijn was er om 8.15 geen plek meer te vinden onder het station in Voorburg, zelfs niet nadat ik een tweede rondje gereden had.

Tja en ik vind werken wel leuk, dus ben ik maar doorgereden naar het Plein om daar mijn automobiel te parkeren. Ik had al een beetje de verwachting dat parkeren daar duur zou zijn, maar toen ik meer dan € 20.- moest betalen moet ik zeggen dat ik wel een beetje schrok.

Morgen zit er in verband met de staking, weinig anders op dan weer duur te parkeren, maar ik zal blij zijn als ik de trein weer kan nemen.

(En dat was vroeger wel eens anders).

Geen opmerkingen: