zondag, februari 20, 2005

boeken

Op zich lees ik vrij veel boeken. Hoewel ik nu bezig ben met twee saaie boeken. Als er straks weer een tijd aankomt waarin ik door treinreizen weer veel tijd heb om boeken te lezen, zal ik ook weer eens een leuk boek kopen. Tja, en wat lees je dan?

Natuurlijk Nederlandse literatuur, vakliteratuur, maar soms vind ik een boek over psychologie ook wel leuk. Pscychologie is natuurlijk een breed begrip. In het algemeen gaat het dan over de mens en zijn omgeving. Maar zo heb ik bijvoorbeeld ook een tweetal boeken van Emile Ratelband gelezen en ook "the seven habits of highly effective people" ontbreekt niet op mijn lijst. Eigenlijk zou ik daar iedere dag even naar moeten kijken.

Qua lopen vandaag een rustdag. Maandag maar weer eens een rondje doen, maar dan een kort rondje.

Geen opmerkingen: