woensdag, februari 16, 2005

yep

We gaan weer werken. Tis altijd wat in de automatisering... als iets niet in je c.v. staat ga je dat meestal juist doen, wat dat betreft is het dit weekend wel tijd voor een paar zelfhulpboekjes.

Verder ben ik er gisteren achter gekomen dat mijn favoriete macaroni recept (met brocoli, creme fraiche en zalm) met echte zalm toch een stuk beter smaakt dan met zalm uit een blikje. Mijn kookkwaliteiten moeten sowieso nog aan kwaliteit winnen.

En KPN is een bedrijf wat mensen met elkaar verbindt, althans dat is de essentie van hun business, maar het is nogal moeilijk om jezelf met KPN te verbinden, heb ik gisteren gemerkt, via allerlei knopjes beland je in allerlei bandjes terwijl je eigenlijk een normaal mens aan de lijn wilt hebben. In ieder geval een gratis webcam gescoord. Dat moest ook wel want de oude was nog uit het DOS tijdperk geloof ik.

Goed, vandaag staat Haarlem op het programma en qua reis van hier naar het station twijfel ik nog tussen fiets en bus, maar laten we maar fiets doen, is veel beter voor de conditie. Ook nog even langs Gouda, om een krabbel te zetten, even niet te sentimenteel worden.

Wat dat betreft ben ik echt een man van plaatsen.... zoiets van vroeger, hier in de Indische buurt of bij de afslag Apeldoorn... ach, niet zemelen en blik op de toekomst richten..

Geen opmerkingen: