zaterdag, juni 11, 2005

onbereikbaar

De belastingdienst was gisteren telefonisch niet te bereiken. En ook bij een ander bedrijf dat ik wilde bellen bleek degene die ik wilde spreken telefonisch niet bereikbaar. Ze zou terugbellen, maar u weet misschien hoe dat gaat, nou dat gebeurde dus niet. En als het vrijdag is ben ik het liefst bij mijn lief. Voor die tijd ben ik bij een vriend van me langs geweest en we hebben samen wat gewandeld. Het scheen dat het de laatste dag was waarop de Japanse tuin open was, dus daar zijn we ook geweest. Het schijnt dat Larry Ellison ook een Japanse tuin heeft, maar daar was het niet. We zijn op de plek geweest waar men eventueel de nieuwe Amerikaanse ambassade wil huisvesten.

Later op de avond, zo rond een uur of 23.15 belde er nog een vriend van me. En helaas had deze geen goed nieuws. Maar goed, ook dat kan een band scheppen.

Geen opmerkingen: