vrijdag, juni 10, 2005

woorden

Goed er mogen nog wel wat woorden bij de dag van gisteren. Niet dat er veel gebeurt is maar toch, als je niet schrijft word je niet gelezen.

Een voornemen wat ik al langer had was om eens wat langere fietstochten te maken. Zo ben ik gisteren eens naar Gouda gefietst. De heenweg ging voor een groot deel langs de snelweg. Een weg waar ik vaak over gereden heb en nu kon ik er eens stil staan. Onder andere bij het laagste punt van Nederland.
Vervolgens doorgefietst naar Gouda waar ik nog wel goede herinneringen heb maar, toen ik weer op weg ging naar Rotterdam, bedacht ik me dat er ook minder fraaie herinneringen waren. Zoals een van mijn exxen mij verweet dat ik te weinig communiceerde, zo vond ik dat ook van de vrouw uit Gouda die ik liefgehad heb.

De middag bracht weinig spannends. Blij de stem van mijn lief nog gehoord te hebben en ik hoop dat ik haar in sommige opzichten nog op andere gedachten kan brengen maar als dat niet lukt, dan maar niet.

En gaan werken in Emmen leek me even niet zo'n goed idee.

Geen opmerkingen: