maandag, september 19, 2005

Het zou een herhaling kunnen zijn....

Het interesseert me niet wat jij doet voor de kost.Ik wil weten waar jij van hunkert en of je durft te dromen van dat waar je hart naar uit gaat.
Het interesseert me niet hoe oud je bent.Ik wil weten of je het riskeert om voor gek te staan om je liefde te zoeken,je dromen, het avontuur om levend te zijn.
Het interesseert me niet wat je allemaal hebt meegemaakt.Ik wil weten of je contact hebt gemaakt met je diepste verdriet,of je de uitdaging van het leven aangaat of dat jij je terugtrekt om je te beschermen tegen angst en pijn.Ik wil weten of je bij pijn kunt blijven, mijn pijn of die van jou,zonder iets te willen verstoppen,het minder te laten worden of op te lossen.Ik wil weten of je bij plezier kunt blijven, mijn plezier of dat van jou. Het interesseert me niet of het verhaal wat je mij vertelt waar is. Ik wil weten of je een ander kunt teleurstellen door eerlijk te zijn aan jezelf, beschuldigingen weerstaat en trouw blijft aan je eigen ziel. Ik wil weten of je loyaal bent en daardoor betrouwbaar. Ik wil weten of je schoonheid kunt zien, zelfs als niet elke dag even mooi is. Ik wil weten of je kunt leven met mislukking, die van jou of die van mij en evengoed op je stuk blijft staan. en YES schreeuwt tijdens een volle maan. Ik wil weten of je na een nacht vol zorgen en vertwijfeling, moe en gekneusd tot op het bot, doet wat gedaan moet worden. Het interesseert me niet wie je bent of hoe je hier gekomen bent. Ik wil weten of je samen met mij blijft staan als het er echt op aan komt en niet terugdeinst. Het interesseert me niet waar of bij wie je gestudeerd hebt. Ik wil weten wat jouw diepe innerlijke motivatie is als al het andere wegvalt. Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf, en of je oprecht houdt van het gezelschap waar je mee samen bent op stille momenten.

Geen opmerkingen: