donderdag, september 29, 2005

Voort in de vaart der volkeren

Na jaren van trouwe dienst had mijn CD-speler het begeven.

Je CD's blijf je echter behouden.

Ook was ik nog niet binnengetreden in het tijdperk dat 'DVD' heet en dat is als vrijgezelle man eigenlijk wel noodzakelijk als ik zie hoeveel vrijgezelle vrouwen er van een avondje DVD-kijken houden.

Daarnaast komen er weer lange avonden aan en die moeten ook gevuld worden.

Dus ben ik vanmiddag naar de media-markt getogen en heb er een DVD-speler gekocht. En natuurlijk een SCART-kabel.

Dat ding gaf nogal wat problemen (die kabel) dus eerst er mee terug naar de winkel, daar leek hij het te doen dus met dezelfde kabel weer naar huis. Weer geen beeld.
Nog een keer naar de winkel, andere kabel geprobeerd.

Leek in eerste instantie een beetje dezelfde kuren te hebben maar uiteindelijk heb ik de boel aan de praat gekregen.

Nu nog een vrouw erbij en ik ben gelukkig ;-)

Geen opmerkingen: