donderdag, oktober 13, 2005

Communicatie


Jawel, sinds vandaag beschik ik over VoiP. Als het goed is kan ik vanaf nu gratis naar alle vaste nummers in Nederland bellen en tegen gereduceerd tarief naar mobiele nummers en het buitenland.

Alleen kwam ik een telefoon tekort, maar dat probleem viel op te lossen.

Moet zeggen dat ik wel behoorlijk schrok van de prijzen die tegenwoordig voor losse toestellen gevraagd worden terwijl de 'gratis' mobieltjes je om de oren vliegen.

Uiteindelijk heb ik voor het goedkoopste model gekozen wat ik kon vinden en, misschien verbazingwekkend, was het nog het moeste toestel wat ik heb kunnen vinden ook.

Verder nog wat interessante sollicitaties lopen en ik zal blij zijn als wat dat betreft ook het een en ander geregeld zal zijn.

Verder geen nieuws.

Geen opmerkingen: