vrijdag, december 14, 2007

De dag van vandaag..

Tja, als je in een flat woont is het natuurlijk nogal moeilijk om een open haard te hebben. Toch is zoiets natuurlijk wel romantisch.... weet ik uit de verhalen die ik soms lees.... en de technologie zou de technologie niet zijn als ze er geen oplossing voor gevonden zouden hebben.
Al enige tijd was ik op zoek naar een DVD van een open haardvuur. Ik had die al gezien in winkels en restaurants dus hij moest ergens te koop zijn en vandaag in de Kalverstaat vond ik eindelijk de gezochte CD.
Nu nog een vrouw vinden om samen mee voor de open haard te zitten.

Daarnaast vond ik dat ik mezelf in het kader van mijn verjaardag mezelf ook wel iets cadeau moest doen. Ik had een winterjas die al behoorlijk oud was. Ik ben er ooit voor of in 2001 ooit mee naar Amersfoort gereden... dus die mocht zo langszamerhand wel vervangen worden. In Den Haag had ik al een jas zien hangen waarvan ik vond dat die wel bij me pastte, maar toen durfde ik de beslissing nog niet te nemen. Toen ik vandaag door de PC liep dacht ik "What the heck..." hoe eerder ik hem koop hoe langer ik er plezier van heb, dus, na in eerste instantie de winkel verlaten te hebben toch maar weer teruggegaan en de jas aangeschaft.

Als ie ook zes jaar meegaat is het geen miskoop geweest.
Daarnaast kreeg ik bij de kassa ook nog 30% korting maar daar had ik niet eens op gelet.

Goed, nog een avondje 37 en dan zit dat er ook weer op. Kan niet ontkennen dat ik vandaag ook een enkele keer teruggedacht heb aan mijn 35e verjaardag. Dat was een hele mooie. Hoop er zo nog meer te hebben.

Geen opmerkingen: