woensdag, december 26, 2007

Koffie

Ik dacht dat inmiddels heel Nederland wel aan de Senseo zou zitten maar dat is niet zo. Toen ik gisteren na het bezoek aan mijn moeder en mijn stiefvader in Amsterdam aankwam hadden ze geen Senseo bij de Albert Heijn op het Centraal station en ook de avondwinkel in de Van Beethovenstraat had geen Senseo-pads.
Dat werd dus een tweede-kerstdag-ochtend zonder koffie.

Maar gelukkig, deze ochtend, bij de Albert Heijn op het Amstelstation hadden ze weer wel koffie.

Wat me ook verbaasde deze ochtend was dat er een controle in de metro was. Dat verwacht je niet echt op tweede kerstdag. Er zat een oudje vrouwtje in de metro dat bij haar dochter in Nijmegen op bezoek zou gaan en vergeten was te stempelen. Toen ze gecontoleerd werd barstte ze zowat in tranen uit. Een boete kreeg ze niet en de controleur waarschuwde haar in ieder geval straks voor de trein wel een kaartje te kopen.

1 opmerking:

Jack Daniels Jr zei

en zo zie je maar weer, het enige goeie dat er uit amsterdam komt is de trein naar nijmegen.