zaterdag, februari 16, 2008

Fluitende vogeltjes

Dat het weer de laatste dagen bijzonder goed is, hoewel nog wel koud, heeft iedereen in de gaten.
Daar worden we stukken vrolijker van.
En omdat ik dit jaar weer eens van ziektekosten-verzekeraar veranderd ben, werd ik deze ochtend wakker met fluitende vogeltjes.
Op zich heb ik niet zoveel verstand van vogeltjes en ook niet van wake-up lights, maar inmiddels weet ik dat je er verschillende varianten van hebt, zowel van die wake-up lights als van vogeltjes. Volgens de gebruiksaanwijzing zou zo'n wake-up light nog goed zijn voor de gezondheid ook... nou heb ik er natuurlijk niet zoveel verstand van, maar wakker worden is natuurlijk altijd gezond. Als je niet meer wakker wordt is er iets goed fout.

Maar goed, genoeg gebabbeld, de lente staat voor de deur dus laten we er maar iets moois van maken. Gisteren een uitstapje gemaakt naar de Bekeerder Suster... vanavond is het Haarlemmer plein aan de beurt.

Geen opmerkingen: