zondag, februari 24, 2008

Moederdag

 


Op de een of andere manier, sinds ik in Amsterdam woon, komen mijn ouders wat vaker langs dan toen ik nog in Rotterdam woonde en op zich is dat leuk. Zo kom je tenminste nog eens ergens.

Gisteren was het de beurt aan mijn moeder en we hebben ons vermaakt in de buurt van het Oosterdok. "Cultureel" als we zijn gingen we eerst naar het tijdelijke stedelijk museum... maar daar waren we vrij snel uitgekeken.
Wat weer wel leuk was, Nederlander als ik ben, was het feit dat ik € 2.- korting kreeg omdat ik bij de ABN bankier. Vervolgens naar een tentoonstelling die als titel droeg "Psychiatrie, een industrie des doods". Dat was wat interessanter.
Wel grappig is dan om thuis te zien dat dit iets met scientology te maken zou hebben.

En we sloten af met een bezoek aan de Openbare Bibliotheek. Dit laatste was misschien wel het leukste. Ten eerste omdat ik nu weet dat deze iedere dag tot 22.00 open is. Ten tweede omdat het een mooi gebouw is.

Ik ben er nog geen lid van geworden, maar sluit niet uit dat ik dat op korte termijn doe.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: