maandag, augustus 25, 2008

Grappige marketing mannetjes

De marketing-mannetjes van de energie-maatschappijen zijn best grappig. Ze komen bij je aan de deur en willen dat je klant bij ze wordt. Het argument 'We zijn goedkoper' vond ik op zich wel een steekhoudend argument dus ik had mijn handtekening gezet.

Een paar maanden later kreeg ik echter van mijn oude energie-maatschappij een brief dat ik met deze opzeggen een opzeg-boete zou riskeren van € 250.- en nu kun je me een hoop dingen verkopen, maar een boete van € 250.- is niet goedkoper dan geen boete.

Uiteindelijk dus maar besloten om bij mijn oude energiemaatschappij te blijven maar zo'n actie kost een hoop papier van de energie-maatschappijen, ergernis mijnerzijds en ander geregel.

Energie komt uit het stopcontact en wordt niet aan de deur gekocht.

Geen opmerkingen: