zondag, augustus 24, 2008

Wat anders en wat stil

Het is hier de laatste tijd wat stil geweest en dat heeft zo zijn redenen. De laatste tijd heb ik wat na zitten denken en dat kost tijd. Maar zo langszamerhand worden er ook conclusies getrokken. Het doel is duidelijk, de weg ernaar toe nog niet helemaal. In ieder geval wil ik eens gaan proberen of het mogelijk is om mijn loopbaan een andere wending te geven.
De redenen waarom ik destijds koos voor een loopbaan in de automatisering zijn niet meer geldig dus is er ook geen reden meer om er in te blijven hangen. De redenen op zich zijn er nog wel maar er is op dit moment eigenlijk niet echt een doel waar ik me op kan richten met die redenen.
Werk is natuurlijk wel een belangrijke bezigheid in een mensenleven en dan is het wel zo prettig als je dat met plezier doet. Dus ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn. In ieder geval wil ik me minder op de techniek richten en meer op mens en maatschappij. Maar nu heb ik er nog niet al teveel haast mee. U leest of hier of op een andere manier te zijner tijd wel wat de volgende stap zal zijn.

Geen opmerkingen: