vrijdag, november 21, 2008

i-Tunes

Een van de leukste van i-Tunes vind ik wel dat dat programma bijhoudt hoe vaak je welke nummers gedraaid hebt en of je ze uberhaupt al een keer gedraaid heb.
Vroeger was ik een vrij grote muziekliefhebber, maar dat is in de loop der jaren verandert. Vroeger kocht ik ook vrij veel CD's, tegenwoordig load je die gewoon down van internet (eigenlijk heb ik een hekel aan al dat Engels in het Nederlands, en zit me af te vragen wat het Nederlands voor downloaden is, naar beneden halen?). Tot mijn grote verbazing had ik een aantal nummers van de Rowwen Heze ook nog niet eens beluisterd. Het beluisteren van muziek is natuurlijk ook iets wat je tegenwoordig anders doet dan vroeger.
Ooit heb ik nog platen gehad, maar die heb ik ooit maar allemaal aan een vriend van me gegeven toen ik geen platenspeler meer had.
Ouderwets als ik soms ben, heb ik dan weer wel een casette-recorder gekocht, want ik had nog wat casettes, maar goed, de meeste muziek beluister ik nu eigenlijk of op de I-Pod of op de PC, want in die zin ga ik weer wel met de tijd mee.

Geen opmerkingen: