dinsdag, november 25, 2008

Schrikken bij het wakker worden

Deze ochtend werd ik niet vrolijk wakker. Niet dat ik nu depressief wakker werd of zo, maar het was niet helemaal goed deze ochtend.
Zoals altijd was het eerste wat ik deed de PC aanzetten.
Ok. Paiq, geen verbinding. Skype, geen verbinding, MSN geen verbinding. Mmmm.... dat is niet prettig wakker worden.
Dan maar eens gaan kijken naar het modem..... Rood lampje, dat is vast niet goed.
Goed, hier is iets fout. Wat is de situatie elders in de wereld? Even gebeld naar twee andere internetverslaafden maar daar leek niet veel bijzonders aan de hand te zijn. Nou ja, een had zijn modem moeten rebooten maar dat was alles. Maar hier nog steeds geen internet en geen telefoon. Vervelend.
Wachten leek me de beste optie. Hoewel ik via UMTS ook nog wel gekeken had of er bij Telfort wat los was, maar daar geen melding.
Uiteindelijk, na het douchen, wel weer internet.
Wel vreemd "meta-nieuws" dat ik later vandaag op het internet las, dat het internet van Telfort eruit lag.

Geen opmerkingen: