dinsdag, januari 12, 2010

Typdiploma.

Ik heb heel wat lessen gehad in mijn leven. Levenslessen, lessen Latijn, lessen Duits, lessen Oracle, lessen economie en type-les. En deze avond realiseerde ik me dat dat misschien wel de belangrijkste lessen in het leven waren. Het is natuurlijk leuk om kinderen te leren schrijven, maar wie schrijft er tegenwoordig nog? Zelfs als je een brief wil schrijven, typ je hem op je scherm en print je hem. Kunnen typen en printen is misschien nog wel belangrijker dan te kunnen schrijven. Een cursus die ik wel gemist heb in mijn leven is de cursus liefhebben. Door middel van zelfstudie heb ik een aantal keer geprobeerd lief te hebben maar dat is best moeilijk, merk ik. Misschien moet ik maar een cursus vrouwvriendelijk vrijen volgen, hoewel... ik denk niet dat ik daardoor veel zal veranderen.

Geen opmerkingen: