zaterdag, september 25, 2010

Onderbroek

Hoewel ik nog meer dingen op het internet heb te doen, ga ik eerst maar even deze blog schrijven. Mensen bloggen over vanalles, over hun kinderen, hun hardlopen hun muziek en ga zo maar door. En toen dacht ik, waarom vandaag niet eens een blog over mijn onderbroek.
Nou ja, niet al mijn onderbroeken, want niet aan iedere onderbroek zit een verhaal (sommige komen gewoon van de Hema) maar deze onderbroek was anders. En met het weggooien van deze onderbroek komt er ook een eind aan een tijdperk.
Zojuist is de laatste onderbroek uit Los Angeles richting vuilnisbak gegaan. De onderbroek deed niet meer wat ie moest doen. Hij bleef niet meer aan mijn kont hangen, er zaten gaten in, het elastiek was versleten, kortom deze onderbroek moest richting vuilnisbak. En daar ligt ie nu. Tussen de lege blikjes bier.

Het was vast een zonnige dag, waarop ik deze onderbroek kocht. Ik was immers in Orange Country, maar nu komt ook aan het leven van deze onderbroek een eind.

Jammer.

Geen opmerkingen: