woensdag, september 15, 2010

Winterdip

Hoe het allemaal precies werkt, weet ik ook niet maar op de een of andere manier heb ik de afgelopen jaren best last gehad van een winterdip. Ik denk zelfs dat dat zo erg was dat het er twee keer toe heeft geleid dat ik daardoor mijn baan ben verloren.
In het verleden zag ik voor dit probleem weinig andere oplossingen dan maar gewoon te wachten totdat het weer lente werd. Dat werd het toch wel ieder jaar en dan leek die dip wel weer te verdwijnen.
Dit jaar heb ik echter in de lente, van een vriend van me, zo'n anti-winterdip lamp gekregen. En deze ochtend heb ik hem voor het eerst gebruikt.
In het algemeen ben ik redelijk cynisch ten aanzien van dit soort produkten, maar ik ben benieuwd of dit nu gaat helpen.
Het bewijs van de effectiviteit is natuurlijk altijd moeilijk, maar ik sta er nu maar gewoon positief tegenover en ben benieuwd wat het brengt.

Geen opmerkingen: