dinsdag, april 03, 2012

Enge berichten

Ik ken een aantal mensen, goede mensen, slechte mensen, vrouwmensen en manmensen. Mensen die willen helpen en zeurmensen.... en vanmorgen las ik in een gratis krantje dat HBO-ers nu een update-cursus krijgen voor de Nederlandse taal. Waarschijnlijk denken ze dan 'He, een date, leuk'. Maar goed, zo simpel is het leven niet. Zelf heb ik inmiddels al mijn boeken in Amsterdam Noord staan alwaar ik niet bang hoef te zijn dat ze ontvreemd worden. Volgens een mij bekende 'kleuterlerares' of misschien kunnen we dat in haar geval beter 'kinder-opvang-manager'noemen... is de situatie daar als volgt: "Ik ben er nog weinig tegen gekomen die kunnen lezen, serieus.". Nou hoef je dat als kleuter natuurlijk ook niet te kunnen,een boek lezen, maar als je aan een HBO-opleiding begint, zou dat wel prettig zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

:-)

En het is clustermanager (met hbo maar godzijdank ook post-hbo)