maandag, april 23, 2012

Twee

De afgelopen weken heb ik gemerkt dat twee vaak prettiger is dan een. Dat geldt zowel voor je voeten als voor je handen... na 42 jaar ongebroken door het leven te zijn gegaan (op een hartje hier en daar na) was 2012 het jaar van het betere breekwerk. Het begon in februari met een gebroken voet... sindsdien weet ik hoe je op krukken moet lopen en werd in april vervolgd door een gebroken pols. Die zit nog steeds in het gips, vandaar dat u het even zonder mijn blogst heeft moeten doen. Inmiddels is een en ander gelukkig weer zo soepel dat ik zelfs weer durf te fietsen... zelfs al liggen er in de stad waar ik nu woon ook tramrails. Wetende dat ik voor mijn pols kon kiezen uit een aantal kleuren gips, heb ik, met het vooruitzicht van konninginnedag maar gekozen voor oranje gips, da's wat vrolijker dan het zakelijke blauw wat ik eerder dit jaar om mijn voet had.

Geen opmerkingen: