woensdag, juli 18, 2012

Vreemde functies...

Zoals bekend ben ik vrij hard op zoek naar een baan. Dus ik kijk wel eens naar Linked-in en zo. Daar zijn wel meer mensen op zoek naar een baan. En mensen hebben vaak ook wel banen gehad. En vandaag zag ik wel een hele mooie. Er was een vrouwspersoon die was: Assistent Front Door Manager at The Breakers Palm Beach. Nou weet ik niet hoe het met uw voordeur zit, maar die van mijn hoeft niet gemanaged te worden. De bel gaat, ik doe hem open, de bel gaat niet, ik doe niets. Maar dat is in Amerika dus helemaal anders. Daar heb je kennelijk een 'Door manager' en die kan dat in zijn eentje niet af, dus die heeft een 'assistant door manager'. Volgens mij heten die mensen in Nederland gewoon portier.... Zit me ineens ook af te vragen of ze naast de front door manager ook een side door manager hadden, maar ja, met die kronkels wil ik u verder niet lastig vallen.

Geen opmerkingen: