vrijdag, mei 06, 2005

over een paar uur..

Over een paar uur zit ik in een ander land. Even lekker weg. Ik wil nog wel naar meer andere landen.

De doden heb ik hier herdacht, nou ja, eigenlijk dacht ik niet eens zo aan de doden, maar meer aan vrijheid. En we vroegen ons af hoe het dan eigenlijk is, 4 mei 20.00 uur, of de treinen inderdaad stoppen, of er inderdaad mensen zijn die hun auto op de snelweg stil zetten.

En een vriend van me die ongeveer een jaar op huwelijksreis is geweest en dus zowat de hele wereld heeft gezien, komt binnenkort weer terug in Nederland. 35 wordt ie alweer.. zo oud ben ik al....
Met hem heb ik nog ooit een taxi genomen van Venray naar Helmond. Vele malen nieuwjaar gevierd, gezoend op zijn afstudeerfeest, ja, ook naar dat weekend kijk ik uit.

Geen opmerkingen: