zaterdag, juli 16, 2005

Assen 2

Ik krijg het steeds meer naar mijn zin op mijn werk. Het is wel werk wat weer hollen en stilstaan betekent, maar zo zit mijn vak nu eenmaal in elkaar. Gisteren ook gewoon tot vijf uur doorgewerkt wat betekende dat ik pas rond 20.00 thuis was. Gelukkig kwam mijn lief me halen op het station. Ze wordt vandaag 29.

Vorige week ook mijn fiets meegenomen naar Assen. Fietsen naar je werk is prettiger dan lopen en ik vind in Assen, hoewel er weinig te beleven is steeds meer mijn draai. De afgelopen week zowaar eens naar de sauna geweest.

Nog wat getwijfeld over wat ik haar voor haar verjaardag zal geven... en tja, misschien leest ze hier wel mee, dus ik ga niet schrijven wat ik overwogen heb.

Deze ochtend net als vorige week de eendjes weer gevoerd en het rare is dat ik van zulke kleine dingen kan genieten.

Goed, het is weekend en als je doordeweek niet thuis bent, houdt dat in dat je nu allerlei dingen moet doen, dus ik ga zo maar aan de slag.

Geen opmerkingen: