zondag, juli 10, 2005

kort weekend

Het wonen in Rotterdam en werken in Assen is niet zo'n ideale situatie. De avonden die ik hier nog wel eens voor dingen kon gebruiken vallen een beetje weg en in Assen is ook niet bijster veel te doen.

Ben wel van plan om zo mijn fiets mee die kant op te nemen. Maakt het vervoer daar wat makkelijker. En hier staat ie toch maar te staan.

Gelukkig was mijn lief hier dit weekend en hebben we gisteren gezellig gebarbecued en 's avonds naar een interview tussen Theo van Gogh en Willem Oltmans gekeken. Beiden zijn ons inmiddels ontvallen.

Het wonen en werken in Assen zal er de komend tijd voor zorgen dat ik wat minder zal bloggen. Eigenlijk ben ik het beste per mobiele telefoon bereikbaar hoewel Assen dan weer wel zo modern is dat ik 's morgens mijn mail kan bekijken.
Qua collega's is het een bonte verzameling in Assen. Er zitten mensen van Ordina, van Sogetti, van Vertis en van Oracle. Het schept dus ook de mogelijkheid om nieuwe contacten te leggen en dat vind ik altijd wel prettig.

Geen opmerkingen: