zondag, juni 18, 2006

Het moet niet nog gekker worden.

Ja, het is uit tussen mij en C. maar dat ik nu zoveel op mijn vader ga lijken dat ik ook op zondag op mijn werk ga zijn, dat had ik niet verwacht. Aan de andere kant, zo erg is dat niet want het is hier lekker koel en ik zal me daardoor ook wat minders schuldig voelen als ik een keer wat eerder weg ga, zoals ik afgelopen vrijdag gedaan heb.

Overigens durfde ik vanmiddag toch maar niet het Sarphati-park in. Niet dat het haar eigendom is, maar toch. Voor je het weet loop je S. tegen het lijf en dat wil je niet.

Dus maar even in 'East of Eden' geweest. Daar vorig jaar ook al geweest omdat ik plannen had om in Amsterdam te gaan wonen, maar toen ging het niet door. Hopelijk is dit jaar wat dat betreft een beter jaar.

Aanstaande dinsdag een tweetal afspraken met een tweetal makelaars. We zullen zien.

Geen opmerkingen: