woensdag, juni 21, 2006

Huizenjacht deel 1 en weer naar Denemarken.

Zojuist kreeg ik een mail uit de VS dat ik van maandag tot woensdag weer in Denemarken zit. Eigenlijk heb ik best een leuke baan, daarna zal op vrij korte termijn Tsjecho-Slowakije wel volgen. Wat dat betreft heb ik nu eindelijk een baan zoals ik hem graag wilde hebben, alleen ontbreekt de auto deze keer, maar goed, die heb ik inmiddels zelf aangeschaft.

De oude wordt alleen wel iets te vaak iets te warm. Moet er morgen maar wat koelvloeistof ingooien terwijl ik dat zaterdag ook al gedaan heb.

En de kop is van de huizenjacht af. Vanmiddag het eerste pand bekeken, maar ik vond het wat aan de kleine kant, tja, wat dat betreft is Amsterdam natuurlijk anders dan Rotterdam. Blijf het jammer vinden dat de woonplannen die er in februari waren niet in dit juni van dit jaar geƫffectueerd zullen worden, maar goed, er zullen nog wel meer jaren volgen.

Geen opmerkingen: