zaterdag, juni 10, 2006

Vertraging

Ik houd niet zo van vliegen maar vandaag sloeg wel alles.

In eerste instantie zat ik op de vlucht van 5.15 pm, maar snel als ik dat las, dacht ik dat dat 15.15 was. Dus ging ik rond een uur of 13.00 richting vliegveld.
Onderweg kwam ik erachter dat de ETD 17.15 was in plaats van 15.15 dus probeerde ik vanuit de trein om te boeken.
Drie telefoontjes verder lukte dat eindelijk en leek het erop alsof ik inderdaad al rond 15.10 richting Amsterdam zou gaan.

Op Kopenhagen aangekomen bleek echter dat deze vlucht nogal wat vertraging had. Dat gaf me nog de mogelijkheid om wat te winkelen en zo heb ik nu ook een pak gekocht.

Uiteindelijk vertrok het vliegtuig rond 16.50. En daarvoor was ik bijna te laat. Blijft vreemd om naar een vliegtuig toe te rennen en nog de vraag te krijgen 'Are you mr Mennen?', ja natuurlijk ben ik dat, anders zou ik toch niet rennen?

Anyway, ik heb het gered, met moeite, maar ik heb het gered.
Als het even kan ga ik de volgende keer met de auto, heb niet het idee dat dat nou veel langer zal duren.

Kortom, u leest van me.

Geen opmerkingen: