vrijdag, juli 21, 2006

De vorige keer...

De vorige keer dat ik vanuit de VS terug naar NL ging waren er uiteindelijk drie mensen die me verwelkwamen.

Mijn vader, mijn moeder en de vrouw van wie ik hield.

Nu, bijna 6 maanden later, is mijn vader nog steeds mijn vader, mijn moeder mijn moeder en houd ik eigenlijk nog steeds van dezelfde vrouw.
Dat is niet handig, want de liefde is niet wederzijds.
Daar zal ik mee moeten leren leven.
Zoals ik met wel meer dingen moet leren leven.

In een mannenleven zin dit waarschijnlijk ook de drie belangrijkste personen.
Je vader, je moeder en de vrouw van wie je houdt.
Het is jammer dat dit geen succes heeft mogen zijn, maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Als we niet samen een huis kopen, doe ik het zelf wel.
Zo ben ik dan ook wel weer.

Geen opmerkingen: