donderdag, juli 20, 2006

Southern California..

Zuid Californie is op zich best een prettige plek om te zijn.

Mooie stranden, goed weer, ook in februari en zo af en toe zelfs een mooie vrouw..

Je ziet ze niet vaak, maar ze zijn er wel.
En wat zal ik eens vertellen over het Radisson Newport Beach?

Ik heb hier twee keer de was gedaan en ben twee keer een sok verloren. De eerste keer vond ik hem terug, de tweede keer niet. Jammer.
Ach, tja...
De eerste keer dat ik vanuit Southern Californie terug naar NL kwam brak er een mooie tijd aan. Een herstart. En het is altijd prettig om een tweede kans te krijgen.
Helaas heb ik die kans onvoldoende benut.
Maar goed, het leven gaat door.

Als ik niet met haar samen ga wonen in Amsterdam (of een andere plaats in Nederland) dan koop ik er zelf wel een huis/appartement.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Die dingen zijn gewoon geregeld.

Maar het blijft jammer als je niet kunt rekenen op mensen waarvan je dacht dat je er wel op kon rekenen.

Geen opmerkingen: