dinsdag, januari 01, 2008

2008-1

De kop is eraf. 1 januari is weer een feit. Het was nog even onduidelijk of ik oud en nieuw in Den Bosch of Voorburg zou vieren, maar uiteindelijk is het Voorburg geworden. Voor het eerst dat ik oud en nieuw in Voorburg heb gevierd.

Traditiegetrouw op 1 januari door naar Riethoven waar we dan een ontmoeting met de familie hebben.

En in de auto terug naar Eindhoven hoorde ik dat een neef van me iets overkomen is wat een andere bekende van me ook overkomen is, dit jaar, en wat mij in het verleden ook twee keer overkomen is.

Op de een of andere manier lijken kerst en oud- en nieuw als een soort katalysator op relaties te werken. Ik denk dat als je het statistisch zou onderzoeken dat er rond kerst en oud en nieuw meer relaties op de klippen lopen dan de rest van het jaar, maar goed, zeker weten doe ik het niet.

Een van mijn goede voornemens voor 2008 is om weer eens ouderwets verliefd te worden, ben benieuwd hoe dat dat gaat lukken.
Je moet er natuurlijk wel wat voor doen.

1 opmerking:

Anoniem zei

In Brabant zit de piek rond carnaval.