zaterdag, januari 26, 2008

Weer dingen doen

De afgelopen weken heb ik even wat minder lekker in mijn vel gezeten maar het wordt tijd om dat achter me te laten. De afgelopen week ben ik zo eens naar Hengelo gegaan.

Het is soms wel bijzonder hoe het leven gaat. Zowel dat van jou als dat van anderen. Negen jaar geleden woonde ik en zes vrienden van me in Rotterdam en van die zes wonen er nu nog maar 2 in Rotterdam. Sommigen trouwden, sommige hebben hun eerste scheiding er alweer opzitten. Enkelen gingen voor een tijdje naar het buitenland, sommige vriendschappen bekoelden andere bleven in stand. Wel aardig, maar zo is het leven.

Verder vandaag nog naar de Dam geweest omdat er een of andere demonstratie was en ik het het idee dat de verhouding pers/politie/demonstranten ongeveer 1:1:1 was. Beetje vreemd.

Op mijn wandeling naar huis zag ik mijn ex nog. Dat was wel mooi.

Geen opmerkingen: