donderdag, juli 24, 2008

Soms...

Als ik mensen iets zie doen, vraag ik me wel eens af, zou ik dat ook kunnen? Zo had ik dat laatst in de metro. Ik zag mensen film kijken op hun i-Pod en ik vroeg me af, kan ik dat ook?
Het blijkt inderdaad dat ik dat ook kan, hoewel zo'n klein schermpje natuurlijk gewoon klein blijft.
Een tweede nadeel is, dat je in Nederlands eigenlijk zelden anderhalf uur onderweg bent, dus dat je de film ook nog eens in stukjes moet bekijken. Kortom, ik vraag me af of dit nu een toepassing is waar ik iets aan zal hebben.

Het leek me wel handig om bijvoorbeeld korte uitzendingen van het journaal te kunnen bekijken, maar daar had KPN weer een andere oplossing voor, hoewel die, bij mijn weten weer alleen voor live uitzendingen beschikbaar was.
Kortom, het media-landschap verandert.

Geen opmerkingen: