zaterdag, december 27, 2008

Kerst 2008

Doordat ik zelf in Amsterdam woon, mijn ouders gescheiden zijn en in de buurt van Eindhoven wonen heb ik de afgelopen twee dagen veel in de trein gezeten. Daar is niets mis mee, dat was eigenlijk wel goed.
Doordat het koud is buiten heb ik de afgelopen dagen teveel binnen gezeten dus was wat buitenlucht, het reizen en het weerzien van belangrijke mensen, wel goed voor me.
Ben nog steeds boos op de daders die in het centrum van Amstelveen destijds mijn voor- en achterspatbord gemolesteerd hebben, maar goed, om daar nu aangifte van te gaan doen vind ik ergens net wat te ver gaan.
Het leuke van in de trein zitten is dat je allerlei verhalen hoort van mede-passagiers. Over het cultuurverschil tussen Nederland en Ghana bijvoorbeeld.

En verder was het gewoon een goed kerst.

Geen opmerkingen: