vrijdag, augustus 14, 2009

Tandartsperikelen...

Ook vandaag was ik, net als maandag weer eens bij de tandarts. Eigenlijk zie ik veel te veel medici dit jaar, maar daar is (soms) weinig aan te doen. En nu wilde ik net het briefje van de tandarts weggooien, maar las toch nog even de achterkant.

Wel grappig, mijn tandarts (die zelf dus dood is) stelt zich ook op als een soort van scheidsrechter. Bij de eerste keer niet nakomen van een afspraak krijgt men een waarschuwing, de tweede keer een gele kaart en als u de derde keer niet op komt dagen wordt u uit het klantenbestand verwijderd en bent u niet meer welkom.

Grappig.

En als we het toch over grappige dingen hebben, zag vandaag dat iemand zomaar, zonder toestemming vooraf, een mail van hem aan mij op het internet gezet had. Vind ik op zich niet zo erg, het is altijd leuk als je (schrijf-)talent herkend word, dus ook om dit gebeuren moest ik eigenlijk wel lag.

Tot later.

Geen opmerkingen: