donderdag, november 19, 2009

Organisaties en abonnementen.


De laatste dagen is er op Twitter nogal wat te doen over Vodafone, dat is natuurlijk niet zo verbazingwekkend. De mobiele telefoon heeft zich in tien jaar een behoorlijke vaste plaats in ons leven verworven. En vroeger kon je gewoon laten weten dat je boos was door naar een andere winkel te gaan (en met veel produkten kan dat nog steeds). Maar in de telecom-wereld is dat natuurlijk nogal moeilijk omdat je, net als in de energie-wereld vaak een contract voor een aantal jaar afsluit.
En nu ik het over abonnement heb wil ik toch ook 'Het Parool' nog even noemen. Toen ik een betaald abonnement had, werd er niet bezorgd maar 'Het Parool' was zo vriendelijk om het dan vier weken gratis te bezorgen.... tja, als het niet komt als je ervoor betaald, zou het me verbaasd hebben als de krant wel zou komen als het gratis is. Kortom, geen Parool te zien.

Wat ik wel mooi vond vandaag was dat ik genoemd word op de Twitter-Oracle gids voor Nederland.

1 opmerking:

Anoniem zei

waarom niet:)