zondag, december 27, 2009

Geluid

De afgelopen tijd ben ik vrij stil geweest, maar ik durf nu weer geluid te maken. Een van de redenen waarom ik stil was, was omdat mijn voormalige werkgever me daarvoor waarschuwde. Dat is eigenlijk wel raar, om door een instantie die er is voor de burgers gemaand te worden om stil te zijn.
Helaas is mijn opdracht bij de gemeente Den Haag vroegtijdig beƫindigd. Waarom is me niet helemaal duidelijk maar het het had iets te maken met een gebrek. Ik merk dat ik nu al dingen niet meer voluit durf te schrijven omdat ik bang ben dat anderen me er later op aanspreken en ik houd niet van beperkingen. Eigenlijk houd ik er alleen maar rekenning mee dat mijn moeder dit leest (en de spider) maar als ik die twee personen maar in het achterhoofd houd, dan lijkt me dat remming genoeg. In de loop van de tijd ben ik er natuurlijk ook wel achter gekomen dat anderen dit lezen, maar het hoeft hier geen gefluister te worden. Het begint hier steeds meer Amerika te lijken, alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt worden, nou ja, als het zover komt kunnen we maar beter niets meer zeggen.

1 opmerking:

CasaSpider zei

Ja, de Spider leest altijd trouw mee. Dat is geen goed nieuws, what happened? Ik bedoel, iedereen heeft toch wel een gebrek? Ook die geheimzinnigheid van het ambtenarenapparaat is te intrigerend om er het zwijgen toe te doen!