maandag, maart 29, 2010

Dingetjes

Meestal bespreek ik in mijn blog maar een onderwerp per keer, maar ik geloof dat ik nu wat meer te melden heb. Zo heb ik bijvoorbeeld op facebook een knop ontdekt waarmee je makkelijk artikelen kunt delen. De vraag is natuurlijk of er mensen zijn die naar dat deel van facebook kijken maar dat is een ander verhaal.
Moet zeggen dat ik ook best lang getwijfeld heb voordat ik een facebook account aanmaakte. Op zich vond ik hyves wel genoeg en op de een of andere manier vragen al die sociale netwerken ook een soort van onderhoud.

Verder ben ik inmiddels begonnen in een boek dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Het is een boek over praktische economische psychologie en economie is een vrij logische wetenschap, menselijk gedrag daarentegen is niet altijd even rationeel. Zo schijnen mensen als ze sexueel opgewonden zijn bepaalde vragen anders te beantwoorden dan als ze in een normale toestand zijn, best begrijpelijk ergens.

Maar het meest mooie nieuws is, dat ik aan het eind van de week weer eens een sollicitatie heb. Als ik de vacatures zo een beetje bekijk dan neemt het aantal IT vacatures duidelijk af en ik wil al langer een financiƫle functie dus hopelijk wordt dat vrijdag een goed gesprek.

1 opmerking:

Hanneke zei

Succes alvast met het gesprek aanstaande vrijdag! Ik hoop dat ze een mooie functie voor je hebben! Jammer dat ik moet/ ga werken, maar ja toch weer wat extra inkomsten ;-), anders hadden we zeker even ergens koffie kunnen drinken!