zondag, maart 21, 2010

Eerste ritje

Vandaag het eerste ritje op de racefiets gedaan. Het was nog niet echt warm, dus ik had wat lange kousen aangetrokken. Echt lekker liep het nog niet. Bij Ouderkerk aan de Amstel leek het toch alsof mijn achterband wat lucht aan het verliezen was dus heb ik rechtsomkeert gemaakt. Ik hoop eigenlijk wel dit jaar wat meer kilometers te maken dan vorig jaar. Toen kwam door een val mijn fietsseizoen onverwacht snel ten einde.

Wat ook maar eens ten einde moet komen is mijn tijd als werkzoekende. Vroeger hield ik al niet van vakanties maar dit is helemaal erg. Het is ook niet goed voor je zelvertrouwen. Ik doe mijn best, maar het lijkt erop alsof soms dat nog niet goed genoeg is.
Het financiƫle aspect van werken is natuurlijk prettig, maar je hebt tenminste ook het gevoel dat je vooruitgang boekt, dat kan ik nu niet echt zeggen.

Maar wat wel prettig is, de winter is vandaag officieel voorbij dus laat maar komen die lente en zomer.

Geen opmerkingen: